вівторок, 31 березня 2020 р.

Середа 01.04
Доброго дня, учні.  
                  1.Літературне читання 
"Урок літературної творчості. Складання казки або казкової історії про казкову країну чи місто" 
                 Казка про країну Крептилію
У одній казковій країні під назвою Крептилія жили дуже кумедні та чарівні чоловічки. Усі ці люди були добрими та чуйними, вони творили добро та радість оточуючим.
Правив цією країною король Едмонд зі своєю королевою Орхою. Король дуже любив своє королівство та людей, які там проживали. Едмонд був дуже доброзичливим та щедрим, дозволяв своїм людям робити усе, що їм забажається. Але була у цій країні одна дуже велика заборона. У чарівному лісі на великій галявині серед квітів та дерев росла квітка чорного кольору. До неї не можна було підходити, а тим більше зривати її, тому що це була квітка зла. Усі крептиляни знали про це і навіть боялися підходити до тієї галявини, яка б могла зруйнувати усе добро та мирне життя у їхній країні.
Якось до короля із сусіднього королівство завітав його товариш. Побачивши, як живуть люди  у Крептилії йому стало заздрісно. Гість запитав у короля, який секрет його правління, як так що люди завжди радісні та щасливі. Король розповів, що в країні немає зла.
  • А чи є якісь заборони у вашій країні? – запитав гість.
  • Так, звичайно! – сказав король і розповів йому про квітку зла.
Гостю дуже захотілося побачити її, і він попросив короля відвести його до тієї галявини. Але король відмовив йому. Це дуже розізлило гостя і він вирішив хоч би що знайти цю галявину і зірвати квітку зла, щоб помститися королю. Розізнавши у крептилян де це місце, він відразу відправився туди. Знайшовши квітку, гість зірвав її, і усе зло розлетілося по Крептилії. З того часу життя крептилян змінилося. Люди стали злими та жорстокими, робили усілякі капості один одному, ображали та насміхалися один з одного. Короля дуже хвилювала поведінка його людей.
  • Що мені робити? – поскаржився король своїй королеві.
  • Потрібно зробити так, щоб усе зло зникло із сердець крептилян. Запитай поради у старого чарівника, – відповіла вона.
Едмонд так і зробив. Сів у свою карету і поїхав до будиночка, де живе чарівник.
  • Старче, я до тебе прийшов за допомогою,- мовив король.
  • Я знаю в чому твоя біда і знаю, як їй зарадити, – відповів старенький дідусь.
  • Кажи швидше, я усе зроблю для того щоб в моїй країні запанувало добро.
  • Але це буде нелегко. Я тобі даю одну насінинку, яку зберігав багато років. І з цього насіння тобі потрібно буде виростити квітку добра і любові. Чим кращою буде квітка, тим більше добра пануватиме у твоєму королівстві. Бери насіння, саджай його у горщик і неси у кожну хату. Люди, які там проживають мають згадати усе хороше тат радісне, що було у їхньому житті. Увесь позитив надаватиме рослині сили для росту.
Король узяв те насіння, подякував старому і відразу взявся виконувати усі вказівки. Передаючи горщик із рук в руки, крептиляни намагалися згадати усе добро, що їх оточувало, усю любов, яку вони дарували один одному. І сталося диво – із крихітної насінинки проросла квітка. З кожним днем вона росла і міцніла, а коли розцвіла король посадив її у своєму королівстві.
З того часу у Крептилії росла квітка добра, яка своїм запахом та красою наповнювала серця любов’ю, добром та співчуттям.

                 Українська мова
Записати у зошитах складену казку про казкову країну чи місто. 

                Математика
"Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. #797-805

Природознавство
Тема: ПРИРОДНЕ ПАЛИВО ТА ЙОГО ЗАПАСИ В УКРАЇНІ
Перевірка домашнього завдання
Тестування
1. Які з корисних копалин використовують у будівництві?
а) Пісок, глина;
б) граніт, торф;
в) кам’яне вугілля, поварена сіль.
2. Які з корисних копалин служать паливом?
а) Залізна і мідна руди;
б) кам’яне вугілля, природний газ;
в) алюміній, золото.
3. Які корисні копалини добувають за допомогою бурових установок?
а) Мармур, граніт;
б) природний газ, нафта;в) золото.
4. Люди якої професії відшукують родовища корисних копалин у природі?
а) Лікарі;
б) геологи;
в) будівельники.
5. Навіщо люди збирають металобрухт?
а) Щоб зберегти запаси руди;
б) для очищення території від сміття.
6. Доповніть визначення, вставляючи пропущене слово.
а) Місце, де залягають корисні копалини, називають...
б) Корисні копалини, які добре горять і при цьому виділяють багато тепла, називають...
в) Корисні копалини, з яких отримують метали, називають...

Прочитай параграф 35  на с.110-112
Доброго дня, діти!
Продовжуємо навчання.
1. Математика
"Знаходження числа за значенням його дробу. Розв'язування задач.
Правило:
Щоб знайти число за значенням його дробу, треба значення поділити на чисельник і результат помножити на знаменник.
Завдання 1
Туристи пройшли 8 км, що становить 1/3 маршруту. Яка довжина всього маршруту?
Завдання 2
4 л молока налили в півлітрові банки. Скільки банок використали?
Завдання 3
Знайди: 1/5 від 1 кг, 1/3 від 2 хв, 1/4 від 1 год.
Обчислити
756 : З
3 • 3027
100 000 - 7245 • 4 + 9754
966 : 21
3027 : 3
100 000 + 82 056 : 4 - 7109

2.Українська мова
Дієслова на - ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на - ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на - ся і вживання їх у реченнях, мовленні.
Завдання 1.
1. Прочитай текст. Добери до нього заголовок.
Стародавні слов’яни, наші предки, молилися
деревам, а особливо дупляним. Поклонялися березам,
липам, дубам. Але найсвятішим уважався старий дуб.
Найважливіші обряди виконувалися під дубами або липами (Олекса Воропай).
2. Випиши з тексту дієслова на -ся. Визнач їхні час і число.

ХВИЛИНКА СПІЛКУВАННЯ
— Ти знаєш, що таке смайлик?
— Так, це усмішка.
— А що являє собою цей знак?
— Це символ, який має форму усміхненого обличчя.
— А ти використовуєш смайлики під час спілкуван-
ня в Інтернеті?
— Так, я найчастіше надсилаю свої повідомлення
зі смайликом «я задоволений і усміхаюся».
Завдання 2
1. Прочитай. Виконай завдання за зразком.
Підписуєш (чим?) — підписуєшся (під чим?);
зустрічаєш (кого?) — зустрічаєшся (з ким?);
розчісуєш (кого?) — ... ;
порадиш (кому?) — ... ;
привітаєш (кого?) — .....

3. Літературне читання
Продовжуємо читати Всеволод Нестайко "Країна Сонячних Зайчиків". 

понеділок, 30 березня 2020 р.

Доброго дня, діти
Сподіваюся на Ваш гарний настрій і бажання працювати.
1. Літературне читання
Всеволод Нестайко "Країна Сонячних Зайчиків" (с. 174-180)
2. Українська мова
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами та родами в однині.
 1. Прочитай текст
 2. Добери до нього заголовок
   Вечеряли біля вогнища гуртом.
   Повний місяць виплив над перевалом і освітив чашу міжгір'я спокійним, величним сяйвом. Гігантська тінь таємничо затиснулась в ущелині. Над водою засріблився туман. Заграли скелі до місяця скалками мінералів.
  Палахкотіло вогнище. Вечірньою свіжістю тягло від потоку.
3. Спиши текст. Підкресли дієслова-присудки.
4. Визнач рід дієслів за допомогою питань і особового займенника (він, вона, воно).